2014 افلام الكبير اوى

حنان 35 سنه والولد الصغير قصه روعه

انااسمى حنان متزوجه وعندى 3 اولاد وعمرى 35

عام وكان زوجى مسافر السعوديه ولكنى لم اكن استمتع بالجنس معه فكان لايملك احساس ففى بدية سافره اشترى لى جهاز كمبيوتر بدل المكالمات الغاليه وبدة ادخل على النت والشات من وقتها تفتح امامى عالم النت الذى رأيت و شاهد عليه ما لم اتخيله ابدا.ومن وقته بدات احتاج الى الجنس فكان فى النت صور جنس توصلنى الى الهياج و بدات امارس الجنس مع نفسى فى الحمام وكنت امام الكمبيوتر العب فى كسى من شدة الهياج وبدات افكر فى علاقه جنسيه فمن كان امامى هو ابن اخى 15 عام واسمها محمد فبدات اخطط له ففى يوم الجمعه كان الاولاد يزهبو عند امى واتصلت بى اخى وقلة له ان يرسل محمد يصلح لى الكومبيوتر وكان شاطر جدا فى تلك الاشياء وكنت انا قد فصلت بعض الاسلاك داخل الجهاز حتى لا يعمل وتركته يحاول اصلاحه واندمجت انا فى تنطيف الحجره امامه بقميص نوم اشتريته خصيصا لتلك اللحظه , خاصه ان القميص كان قصيرا جدا وظهره مكشوف تماما .وكنت اتحرك فى الحجره وان ارى عينيه لا تفارق جسمى ابدا وتعمدت ان اقوم بحركات واشياء رأيت البنات على النت يفعلون مثلها , ثم قررت ان ابدأ فى الجد حيث كنت بدأت اسخن جدا فوقفت امامه وكان وجهه امام بزازى تماما وقلت له بمياعه لو انه حران ويريد خلع

حنان 35 سنه والولد الصغير قصه روعه

ملابسه فلا مانع عندى ,ووجدته كالمجنون يخلع قميصه ويقفز فوقى بجسمه الصغير لنسقط نحن الاثنان فوق السرير واخذه يمص فى بزازى ويلحس فى كسىو بعد ان تركته كذلك فتره فشخت فخذاى وجعلته يلحس كسى وكان يبدو انه اول مره يرى كس فى حياته و تأكدت انى اول امرأه فى حياته.

واخذ يلحس كسى بأخلاص شديد حتى لا يغضبنى و كنت مثاره بشده من لسانه الجميل وكنت لا اعرف لحس الكس الا من على الصور فى النت ولكننى عشقته وكنت اهيج فقط من تخيل رجل يلحس لى .

وتحقق الحلم وكان بين فخذى رأس ولد صغير الان يلحس كسى بكل حب وعشق , وبعد حوالى نصف ساعه من اللحس المتواصل قررت ان ارحمه واخرجته من بين فخذاى و خلعت له كل ملابسه وكان جسمه ممشوق جميل وزبره منتصب بقوه وكان زوبره كبير وقوىثم وقفت امامه وخلعت تماما كل القميص واصبحت عاريه مثله لاول مره امام احد غير زوجى.ووقف يتأملنى مذهولا ثم نظر يبوس بطنى و ظهرى وطيزى و فخذى..ووقفت مثل الاميره انظر له كأنه عبد يبوس جسد مولاته ثم قررت ان اعطيه نفحه محبه و اجلسته امامى و امسكت زبره بيدى ادعكه و امصه و هو يكاد يجن امامى و يرتعش و يتأوه ويتحسس جسمى العارى بعشق رهيب.ثم بدأنا فى الجنس الحقيقى وادخلته بين فخذى مره اخرى بجسمه ووجهت زبره لكسى وبدأ ينيك لاول مره فى حياته وكان قوين وبداه ينيك بقوه وظل بينى فخدى نصف ساعه نطرفيه البن على جسمى مره وفى فمى مره اخرىوجعلته يرتدى ملابسه بصعوبه وهى يستحلفنى ان نكرر اللقاء ووعدته بتكرار ذلك شرط الا يخبر مخلوق وحلف واقسم مائه مره انه لن يفتح فمه.

وبالفعل بعد ذلك تكررت اللقاءات مع محمد عده مرات كلما جاءت الفرصه وهو اكتسب خبره كبيره حتى زبره احسست انه كبر وانتفخ, واصبحت لقاءاتى به فعلا لقاءات عشيق و عشيقه و كنت انتظر نيكه لى بفارغ الصبر حيث انه اصبح متعتى الوحيده فى الحياه وكان يبدع فعلا فى نيكه لى من مص و لحس و بوس و نيك يستمر ساعات.


سكس محارم - اخ هايج علي اخته

سكس محارم - اخ هايج علي اخته


افلام سكس اخوات جديده مترجم عربى سكس محارم اخ هايج فى المنزل يدخل على اخته ويمسك ويمص فى بزازها وينيكها بكل الاوضاع


سكس محارم - اخ هايج علي اخته فى اوضاع النوم سكس اخوات مثيره ونيك صعب


ولد ينيك اخته على السرير وهي نايمة عاريه نيك محارم



افلام نيك اخوات - سكس اخ يمسك اخته وينيكها - سكس محارم مع اخته - افلام سكس محارم - سكس ولد ينيك اخته



سكس محارم - اخ هايج علي اخته






سكس محارم - اخ ينيك اخته نيك محارم

سكس محارم - اخ ينيك اخته نيك محارم

شاهد افلام سكس اخوات فى سن المراهقه - اخ ينيك اخته الهايجه


سكس محارم مع اخته فى المنزل واحلى نيك بنت مراهقه صغيره تتناك من كسها - ولد ساخن مع اخته على السرير ونيك محارم صعب فى سكس محارم - تحميل افلام سكس بنات فى سن المراهق تتناك من كسها الضيق



سكس اخ وا اخته - نيك اخوات - سكس محارم - نيك محارم - افلام سكس اخوات - اخ ينيك اخته - سكس اخوات


 

 








سكس المحارمات فى سن المراهقه



 


صور بزاز - سكس بزاز امهات - بزاز ساخنه

صور بزاز - سكس بزاز امهات - بزاز ساخنه


صور بزاز - سكس بزاز امهات - بزاز ساخنه .... صور سكس بزاز مثيرة اجمل صور سكس بزاز كبيرة  بزاز امهات وبزاز منقبات وبزاز محجبات وبزاز شرميط بزاز بنات فى سن المراهقة بزاز نسوان سمينة


#صور بزاز #سكس بزاز امهات #بزاز ساخنه, #صور سكس #بزاز مثيرة #اجمل صور سكس  #بزاز كبيرة  #بزاز امهات ,بزاز منقبات #بزاز محجبات #بزاز شرميط #بزاز بنات فى سن المراهقة #بزاز نسوان سمينة


       











سكس امهات - الام وابنها ونيك ساخن

سكس امهات - الام وابنها ونيك ساخن


الام وابنها ونيك ساخن


سكس محارم ام تتناك من ابنها فى اوضاع النوم بقميص نوم ساخن نار


تحميل افلام سكس امهات هايجه مع ابنها , افلام نيك امهات -سكس ولد ينيك امه ويمص فى بزازها


سكس ام مع ابنها على السرير ونيك محارم فى المنزل , الفيلم يحتوى على قص مثيره بين الاوم وابنها الهايج



سكس محارم , نيك امهات, سكس ولد ينيك امه , سكس ام وابنها, سكس ام تتناك من ابنها, افلام سكس امهات ,افلام سكس محارم 




افلام للكبار فقط


سكس امهات - الام وابنها ونيك ساخن






♦ سكس محارم -ولد يغتصب امة على السرير


♦ سكس امهات - ولد ينيك ام وبنتها - افلام للكبار فقط 18


♦ فيلم سكس ولد ينيك امه – نيك ام من ابنها


 

Save

صور سكس منقبات عرب نار - صور منقبه شرموطه

صور سكس منقبات عرب نار


صور منقبه شرموطه


صور سكس نسوان منقبه هايجه بزازها كبيرة -صور سكس إمرأة منقبه طيازها كبيرة وجسمها فاجر وبزازها ملبن


 صور سكس منقبات عرب نار - صور منقبه شرموطه - صور سكس عربى



صور سكس منقبات , صور منقبه شرموطه, صور منقبات ساخنه , صور سكس عرب نار, صور سكس ,


صور شرميط عرب نار, صور شرميط عرب , صور سكس عربى على موقع افلام للكبار فقط




صور سكس منقبات عرب نار




صور سكس محجبات - صور نيك محجبات عرب نار

صور سكس محجبات - صور نيك محجبات عرب نار


صور سكس محجبات


صور سكس محجبات - صور نيك محجبات عرب نار موقع افلام للكبارفقط يقدم موضوع عن صور سكس عربى يحتوى الموضوع على مجموعه كبيرة من صور نيك بنات عرب نار


حمل صور سكس بنت محجبه تتناك بكل الاوضاع - صور نيك اكساس بنات العرب - صور سكس طياز نسوان العرب صور سكس عرب نار


             























           

سكس عربى - مصرية شرموطه بتتناك فى كسها من ابن عمه

سكس عربى- ولد ينيك بنت عم


سكس عربى - مصرية شرموطه بتتناك فى كسها من ابن عمه شاهد افلام سكس مصرى فى سن المراهقة بنت مصرية تتناك من ابن عمه فى كسها الساخن احمل فديو سكس عربى ولد ينيك بنت عمه سكس عربى - مصرية شرموطه بتتناك فى كسها من ابن عمه شاهد افلام سكس مصرى فى سن المراهقة بنت مصرية تتناك من ابن عمه فى كسها الساخن احمل فديو سكس عربى ولد ينيك سكس عربى - مصرية شرموطه بتتناك فى كسها من ابن عمه



سكس عربى - بنت مصرية بترقد على السرير وتتناك فى كسها

سكس عربى - بنت مصرية بترقد على السرير وتتناك فى كسها


سكس عربى - بنت مصرية بترقد على السرير وتتناك فى كسها شاهد افلام سكس مصري سكس عربى ساخن حمل افلام سكس بنات العرب سكس بنت محجبه مصري سكس مصري ساخن سكس مصري مثير نيك بنت مصريه على السرير بكل الاوضاع


سكس عربى - بنت مصرية بترقد على السرير وتتناك فى كسها شاهد افلام سكس مصري سكس عربى ساخن حمل افلام سكس بنات العرب سكس بنت محجبه مصري سكس مصري




سكس عربى - بنت مصرية بترقد على السرير وتتناك فى كسها








Save

قصص سكس محارم رفقة اختي هدى التي نكتها مثلما انيك زوجتي


قصص سكس محارم



قصص سكس محارم رفقة اختي هدى التي نكتها مثلما انيك زوجتي


وهده القصه حكاها فى صديق






هذه قصة جنس حقيقية حدثت معي رفقة اختي هدى التي نكتها مثلما انيك زوجتي و في البداية اود ان انووه ان الغريزة الجنسية عندما ترتفع عند المراة او الرجل تفقدهما العقل حتى تجعلهما يفعلان كل شئ و يندمان بعد الانتهاء منها. قصتي التي ارويها لكم هي حقيقية وحصلت معي في بلاد الغربة و سارويها بتفاصيلها. انا رجل متزوج عمري 42 سنة و لي طفلان اعيش مع زوجتي و اطفالي و والدتي في بيت واحد لي اختان متزوجتان الكبيرة اسمها سهى و عمرها 40 سنة و الصغرى اسمها هدى و عمرها 28 سنة. في الاشهر الماضية مرضت والدتي و عرضتها على الاطباء فكان تقرير الاطباء هو يجب ان تعالج في الخارج في احد البلدان الاجنبية عندها اخبرتي اخواتي بهذا الامر و قلت لهما يجب ان تعالج والدتنا في الخارج و سوف اسافر معها لمدة شهرين حسب ما ابلغني به الاطباء فاتفقتا معي على موضوع السفر. و بعد اسبوع اتصلت بي اختى الصغرى و اخبرتني انها سوف تسافر معنا


قصص سكس محارم


فسالتها عن موافقة زوجها فاخبرتني انه يشجعها على السفر مع والدتها عندها اكملنا اجراءات السفر و حصلنا على الفيزا و سافرنا حتى وصلنا الى البلد الذي يجب ان تعالج فيه والدتي . بعد الوصول قمنا بتاجير شقة في وسط المدينة التي وصلنا اليها في اليوم التالي ذهبنا مباشرة الى المستشفى التي يجب ان تعالج فيه والدتي و اكملنا اجراءات الدخول الى المستشفى حتى المساء بعدها طلب منا الطبيب المختص انا و اختي هدى الانصراف و العودة في اليوم التالي حينها اعترضت اختي هدى و طلبت البقاء مع والدتي فرفض الطبيب و اخبرها ان نظام المستشفى لا يسمح ببقاء مرافق مع المريض حيث توجد ممرضة مسؤولة عن كل شئ عندها انصرفا انا و اختي هدى و عدنا الى الشقة للارتياح من تعب اليوم الذي قضيناه في المستشفى و بقينا على هذا الحال كل يوم نذهب و نعود للشقة مساءا نبقى انا و اختي هدى لوحدنا في الشقة اثناء الليل. اثناء بقاءنا في الشقة و بعد العودة مساءا تقوم اختي هدى بخلع ملابسها امامي و تبقى بالملابس الداخلية و تذهب للحمام لتستحم و انا كذلك كنت اخلع ملابسي و ابقى في اللباس و الفانيلا. في بداية الامر كنت لا اعير اهمية لها لكن بعد عشرة ايام بدأت انظر لها بشهوة عندما تخلع ثيابها امامي و لكني كنت لا اظهر هذا الشئ لها حيث كان صدرها جميل جدا و جسمها الابيض رشيق و شهرها اسود و طويل. في اليوم التالي قررنا الذهاب بالباص الى المستشفى لكي نتمكن من مشاهدة معالم المدينة التي نسكن فيها اكثر. ذهبنا الى موقف و صعدنا في الباص الذي كان مزدحما بالركاب فطلبت مني اختي ان تقف امامي لتحتمي من الازدحام فوقفنا قرب احدى نوافذ الباص بجنب احد الكراسي عندها تحر الباص و من كثرة الركاب صرت حاضن اختي من الخلف و طيزها اصبح في حضني حيث كانت لابسة بنطلون ضيق على طيزها و عند حركة الباص بدأ طيز اختي يتحرك في حضني حيث شعرت بدفأ طيزها الجميل في حضني فبدأ عيري ينتصب شيئا فشيئا حتى صار كالصاروخ و استمريت بتحريكه على طيزها و لكني كنت لا اعرف شعورها تجاه عيري هل هي مستمتعة ام لا , الا انها كانت تضغط بقوة عليه. بعد عودتنا الى الشقة مساءا بدأ تفكير اختي هدى يختلف حيث سألتني هل انا مشتاق الى زوجتي فاخبرتها نعم و اني ارغب ممارسة الجنس مع زوجتي حيث كنا لايخفي بعضنا عن البعض شيئا و كذلك هي اخبرتني باشتياقها لزوجها بعدها قامت بخلع ثيابها و انحنت امامي بحيث اصبح طيزها مفروج عندها لم اتمالك نفسي فاتصب عيري بقوة حتى رأته اختى فتبسمت و ذهبت الى الحمام لتستحم و هي تستعد الى جنس محارم جامد معي بعدها ذهبت انا


قصص سكس محارم


للاستحمام و من ثم جلسنا في صالة الشقة نشاهد التلفاز فبدأنا بالحديث حيث كانت اختي لابسة مخلابس خفيفة و ضيقة على جسمها الرشيق فكنت اتكلم معها و عيناي لا تفاررق النظر الى جسمها الجميل و عيناها السوداوتين و هي كذلك فاحسست عندها انها ترغب في شئ معي حيث بان هذا الشئ اثناء حديثها معي حين سالتني عن سبب انتصاب قضيبي عندما مس طيزها فاخبرتها و بجرأة ان سبب انتصاب قضيبي كان بسبب نعومة طيزها ثم سالتها ثم سالتها انا عن سبب ضغطها بقوة على عيري في الباص انها كانت مستمتعة بعيري حينها مازحتها وقلت لها انتي استمتعتي به من خلف البنطلون لو اخرجته لي سوف تستمتعين اكثر عندها تبسمت و قالت لي دعني اراه فقلت لها لا حرام انتي اختي فالحت علي وقالت لي ارني عيرك و اريك بزازي عندها اثار كلامها هذا شهوتي بقوة فوافقت و اخرجت لها عيري حيث كان منتصبا جدا و قامت هي باخراج ثدييها عندها طلبت منها ان تمسك قضيبي فاقتربت مني و مسكت قضيبي و هي تتاوه و تقول لي العب بصدري فقمت بمسك ثدييها و وضعت لساني على حلمتها و هي تفرك بقوة بعيري ثم بدات ابوس في شفايفها و امص لسانها و هي كذلك بعدها قمنا بخلع ملابسنا حتى اصبحنا عاريين و رجعت ابوس كل شئ في جسمها في احلى جنس محارم ساخن ثم قمت بحملها الى غرفة النوم و وضعتها على السرير و استمرت بالبوس و تفريك جسمها حتى بلغت الشهوة عندنا قمتها فطلبت مني و هي تتأوه ان ادخل عيري في كسها في البداية ترددت و لكن عندما رأيتها تفتح افخاذها و تقولي و هي تصرخ دخلوا دخلوا لم اتمالك نفسي فادخلته في كسها بقوة و قمت بحضنها و اخذت ادخل عيري في كسها و اطلعوا و نحن نتأوه من شدة الشهوة الى ان اقتربت من القذف فاخبرتها اني سوف اقذف اتركي ظهري حيث كانت تمسك به بقوة فرفضت و قالت لي اقذف داخل كسي عندها بدأت ادفعه بقوة في كسها الى ان بدأ عيري في القذف في كسها و هي تبستم و تقول لي اموت في عيرك حبيبي ثم عاودنا الكرة في اليوم التالي و استمرينا على هذا الحال طول فترة بقائنا في الخارج حيث مارسنا انواع السكس الامامي و الخلفي في جنس محارم ساخن جدا .اما الان فنحن نلتقي في بيتي عندما تاتي لزيارتنا و نمارس الجنس عندما نكون لوحدنا وده اميلى للبنات والمدمات


عائلتي قصص سكس عربي

عائلتي قصص سكس عربي

عائلتي قصص سكس عربي


قصص سكس عربيمرحبا انا لي صديقة ما بنفترقش أبدا و نحكي لبعض كل حاجة و نحن أصلا جيران باب للباب و كمان زميلتي فمدرسة بنروح مع بعض و نرجع مع بعض انا متوسطة طول 165 و وزن 60 و بيضة و مواضع انوتي متفتحة وراتي يعني ههه مهم انا بحاول اني اكون محتشمة فبلبس لبس واسع عشان ابويا و اخوتي متشديدن اوي و ما بخرجش ملبيت الا و انا مع حد و زميلتي مريم اقل مني طول و و 65 وزن و بيض كمان بص بتلبس لبص ضيق شوي متل تلبس فستان ضيق عند الصدر ف يبانوا بزازا كبار مع علم انه هي ورتا من امها (ام مريم ست حسنية دي حكاية بقا دي جسماها فاجر اوي لبسها ضيق كتير على طول صدرها مبين و مرسوم و طيزها كمان زوجها يعني ابو مريم توفى زمان كان راجل حنين و مرته بتغلبه ) انا مرات بستغرب يعني ابويا و خواتي متشددين فكل حاجة بص بيسمحولي اصاحب مريم ولا كمان امها بتدخل عندنا و كمان ابويا يقعد معها و يهزر معاها عادي ( هحكيلكم على عيلتي بابا محمود

قصص سكس عربي


محاسب و راجل شديد اوي و لصا بيتمتع بصحته ماما فريدة حنينة اوي عكس باب و ربة بيت كويسة و جسمها حلو اوي و بتلبس عادي ك اي ام اخواتي 3 مراد لكبير و شبه باب ومزوج وطلق فنفس سنة و محدش تكلم معاه عن سبب و وليد مابنشفهش خاص من سفرية ل سفرية بحكم شغله و خاطب و حتى لما يجي اجازة ما بيقعدش فبيت و اخي اخير و اصغر مني بسنة أدهم طالع لبابا و مراد على كول معصب و كمان مابيظلش ف لبيت و علاقتنا مابينا عادي كأي اسرة قصدي قبل ما ألاحظ اي حاجة يعني ) فيوم عادي و بابا تخانق مع أمي على سبب مجهول بص سمعتها تعيط جامد و تقول انا عملتلك اي انا موفرالك كل حاجة و بسمع و بطيع بدون ما اناقشك طيب ما شوفتش لاولادك بابا مردش عليها و خرج م لبيت انا حسيت انها خيانة روحت طبطبت على امي بص محكتلش اي حاجة مهم منيومها و انا بحاول افهم و خصوصا ان امي لما حكت لمراد ماقلش حاجة و كانه كان بيعرف حتى انه قال انه رجال كبير وبيعرف يعمل ايه
اكلني شك بابا من يومها مرجعش بص انا بشوفه ف حي و بيطلع لعمارتنا بص ما بيدخلش للبيت و سألت ماما كل مرة تبقى تبكي كتير فيوم اجت خالتي و دخلت مع ماما لغرفة و حكوا شو و روحت خالتي من يومها ماما تغيرة بقت بتعتني بنفسها اكتر
انا تخنقت من جو بيت فقلت احكي لمريم بص فينها مريم اول ما تصاحبت هي و ابن ميكانيكي و هي على كول معه بص خلاص قررت ليوم اني احكيلها يمكن تنجدني مهم روحت للمكان لي كانوا عادة فيه هو جنب مدرسة فيه اشجار كتيرة بيبات فيه متشردين عادة و صبح مكان عشاق لما قربت مكان خفت شوي لان اول مرة اروح اول مادخلت اندهشت كل مترين شب و بنت واحد بيبوس واحد بيحسس و حدة لاصقة فلحيط و شب وراها بيضغط علبها لحظة دي مريم انا ندهشت و خفت عليها خصوصا ان وجهها احمر (هو مكترت بوس و انا بغبائي ظنيته ضربها ) روحت اجريت و ضربته و خافوا لي كانوا هناك لاني عملت دوشة شدتني مريم ندمن ايدي و خرجتني
مريم يخرب بيتك عملتي ايه و ايه لي جابك
انا انت بتقولي ايه و انتي ازي بتروحي لمكان زي دا
مريم عادي حبيبي و حبيت اجرب
انا تجربي ايه يخرب عقلك لا انتي خربتي كتير
مريم اف خلاص بوضتي ليل قولي كنت عايزه ايه
انا اول مافتكرت بقيت ابكي جامد و هي بطبط عليا خلاص احكي وقفتي قلبي حد عملك حاجة
انا بنفس متقطع بابا بابا يا مريم خلاص حيطلق ماما
مريم ليه جرى حاجة
انا تخانق هو وماما و خلا ص من يومها مرجعش خالص و لا مراد عادي عنده د هو كمان بقا يجي فين ل فين و ادهم زادت عصبيته و مبقاش يخرج من غرفته و بيتخانق مع ماما كتير
مريم ماتخفيش كل بيت و له مشاكله عادي
انا كبعد كل لحكتهوله بتقولي عادي
مريم اه عادي ابوك هتلقيه مع وحدة امك انا بشوفها ملبلكون و تبان كويسة مراد كمان هو و ادهم صغير و متلك مخنوق
انا و اعمل ايه عاوزة اعرف مكان بابا
مرمم متخفيش هو عندنا فبيت
انا ايه بابا عندكم ليه
مريم انتي نسالتيش انا تغب=يرت ليه تعالي نقعد فمكان ولا اقولك تعالي شوفي بعنيك انتي كبيرة و هتفهمي
تمشينا لحد موصلنا ليتهم و دخلنا كان لبيت هادي بص في صوت فغرفة ام مريم وشوشتلي ماعملش صوة والخقها اول موصلنا لغرفة لي كان ببها مواري شو شفت لعمري ماكنت اظن اني اشوفه بابا فوق ام مريم و لتنين ملط و هي بتوحوح و بابا بيقول كلام يامتناكة انا هوريكي يا لبوة مريم خافت لاعمل حاجة اخدتني من ايدي و لسة ه تخدني لغرفتها شفنا مراد داخل للبيت و بدندن و لما شفنا وجهه جاب الوان وبعدين لاحظة غظب على و جهه و جرى علي شدني من ايدي انا و مريم و اخدنا لغرفة مريم و رمانا و قلنا انتم بتعملوا ايه عندكم يا منتاكان=ت انتي و هي انا بديت ابكي و خايفة منه و مريم قامت و قتلها بوريها لحقيقة اعمالكم حقيرة يا خولات انت و ابوك مراد بكل غضب دربها و لما خلص رماها على سرير و عراها و طلع فوقها و بقا ينيكها بكل قوة اماي و هي بتقوله مصحيح خول هو دا زب ناس بتنيك بيه انا موعيتش على حاي الا و مريم بتفوق فيا بنا اول مافقت شفتها عريانة و ريحتها غريبة بقيت ابكي قلتلي و لا تزعلي حالك هما بيستمتعوا و انتي اقتلي حالك
قلتها ماما مسكسنة
ضحكت ضحكة و قالتهلي يا ختي مافي مسكين غيرك امك شرموطة كبيرة دي بتتناك ما ابو احمد (ميكانيكي ابوا صاحبها ) و اخوكي يستي بينكني كل يوم فليل و مراد لما ابوكي يكون مع ماما بيجي ينكني
انا خلاص انا حاسة نفسي ضايعة خلاص
قالتي خلاص بدك تنتقمي تعالي ورايا هنوريهم ليللي سودة قتلها كيف و نحنا هيك
قالتلي نحبل و نفضحهم قدام ناس كلها
قتلها اي انتي تجننتي


قصص سكس عربي



قطعتني انا بقولك و انتي فكري
قمت قتلها خلاص هفكر و خرجت من عندهم ع بيتنا دخلت على طول لغرفتي كنت كارهة اشوف وش امي فكرت طول ليل و لقيت عندها حق صبح روحت عندها و قتلها انا فكرت و موفقا
مريم اوبا اول لازمك اعلمك حاجات و اخدت بايدي على غرفتها بعد ماجلسنا قاتلي لازم تنفتحي انا خلا ص تفتحت بك فخواتك و بعدبها اقولك نعمل ايه
قتلها اوكي بص اعمل ايه
مريم لا تفكري انا بظبط كل حاجة انتي بتعرفي تبوسي
اان لا
قربت مني و بستني بوسة طويلة كنت جاهلة بص بقيت بقلدها و بقت تفرك فبزازي كتير و بقيت بقلد اي حاجة بتعملها حتى لقتها فوقي بتلحس فبزازي جاد
اه اه يا مريم مصي كمان
و هي بتفرك ب كسي لي غرق مية (انا كنت بمارسة عادة سرية و انا بتفرج على افلام سكس)
الو ما خلص و حطيت كل عسلي قالتلي انا كمان سخنت ساعديني اخلص
قتلها حاضر وبقيت امص فبزازها و هبطت امص كسها و ابعبصها فيه حتى جابت عسلها و شربتها كله هي ضحكت جامد و قالتلي انتي محترفة يا شرموط ) هو انا خبيرة فمص علمني اخويا وليد من صغرنا و هو يقولي تعالي مصي حتى لما كبرنا اول ما يجي بيدخلني لغرفته و يقولي مصي يا لبوة )
قالتي بكرة اعرفك على احمد هو كان قالي انه بده ينيكك
انا خجلت و خفت بصح لما دكرت انتقامي قلت ما في وقت لخجل
روحت بعديها لغرفتي و نمت من تعب ما صحيت الا ساعة لقيت مريم بتفوقني فوقي فوقي ليوم دخلتك و انتي نايمة
انا بضحك ههه كنت ناسية
لبسة و نزلنا مع بعض و روحنا لمكان جديد بيت كان لص بينيبنا فتحلنا احمد و مكانش لابص حاجة دخلت مرميم و ضحكت انت مستعجل اوي ههه
احمد اه يا قلبي و ااخدها فبوسة طويلة و انا وقفا و خايفة ة فجاة دخل شب تاني طويل و كان ملط و زبه كبير و واقف و بيلعب بيه مرمي بصت عليه قلتله ايه دا دا مين و ايه لعصايا لواقفة
احمد دا لي هيفشخ صحبتك
انا خفت خصوصا انه زبه كبير اوي
مريم متل ما فشك يا احمد
احمد جاب الوان و قلها ايه
مريم متل ماسمعت يا قلبي و دخلت معاه غرفة و غلقوها
بقيت لوحدي انا وشب فقالي تعالي خجلان لي انا ياسر و متخفيش كبيت مرتين قبل متجي ف طيز احمد فف مهش اكون معك شديد مع انك متوصية من عنده ههه
مسكنس من ايدي و اخدني على صالة و قلعني و انا و كاني فقدت وعي خايفة اوي فقت على تفسي و انا عريانة و هو بيبوس فيا و بعدين قالي مصيلي زبي عشان ماوجعكيش باين عليك اول مرت
هبط مصيت و انا ببكي ابكي من كل حاجة و مانتبهت على اني منت بمص بشراهة و حتى بيضاته ما سلموا مني قومني بدون كلمة دخله فكسي نزلت قطرات دم و نزلت روحي من زجع و هو و لا رحمني بقا يدخل و يخرج بسرعة كبير





عائلتي المنحرفة قصص سكس محارم

عائلتي المنحرفة قصص سكس محارم




 

عائلتي المنحرفةقصص سكس محارم


عائلتي المنحرفه
اسمي مريم عزيز ٢٢سنه حاليا ١٧٥ سانتي كلية هندسه نوعيه ساكنه في القاهره بشرتي بيضاء شعري اسود طويل وناعم عيوني بنيه جسمي قريب للممثله بسمه يعني وسط عريض وصدر متوسط الحجم ولكن مشدود وزني حوالي ٧١ كيلوغرام .....قصتي بدأت من ٧ سنين يعني كان عمري ١٥ سنه وطولي كان ١٦٥ سانتي كنت أنا اصغر وحده في البيت الي كان بيتألف من انا واختي مروه الي ورايا علطول(مروه كان عندها ١٨ سنه ١٧٠ سانتي كانت ثانويه عامه ودخلت بعدها كليه تربيه بشره بيضاء عيون عسلي وشعر بني مموج صدرها كان نافر وكبير ومشدود وطيزها بارزه وحجمها في المتوسط وزنها كان حوالي ٦٥ كيلوغرام ) وبعدين اخويا عادل الكبير (٢٣ سنه ١٨٥ سانتي كليه طب اسنان بشره خمريه شعر اسود وعيون بنيه جسم رياضي عضلات بارزه كان قريب لجسم الممثل الاجنبي بويكا وزنو كان حوالي ٨٩ كيلوغرام ) واخيرا ماما فريده (٤٧ سنه ١٦٥ سانتي ٩٥ كيلوغرام بشره بيضاء شعر بني ناعم عيون سوداء صدر كبير زي الملبن وطيز كبيره بارزه مكنش عندها كرش ومكنش في ترهلات كان جسمها مشدود ومهتمه دايما بشكلها يعني من الاخر فرسه بلدي بلدي شغاله في احدى الشركات المصرية السيارات ) بابا عزيز مات من وانا عندي ٣ سنين كان شغال في احدى شركات البترول يعني كانت حالتنا كويسه ((دول الشخصيات الأساسية في القصه والباقي هيظهر واحنا ماشيين))


(((((قبل كل حاجه عايزه اقول اني باهتم بالتفاصيل فهتلاقو القصه تفاصيلها طويله ودقيقه جدا فأستحملوني لاني مبقدرش اختصر وكدا دي اصلا عادتي)))))


كان الروتين الدراسي كالآتي
اصحا كل يوم الصبح الساعه 6,30 عشان المدرسه الاعدادي المشتركه بتاعتي اخد شاور او اغسل وشي وإيدي وافوق شويه بعدين استنا الفطار او اروح اجهزو مع ماما عشان اخد شوية خبرات في الطبخ منها ههه... مروه اختي بتفضل نايمه براحتها لان مدرستها الثانويه المشتركه مسائي انا وهي مع بعض في نفس الأوضه...وعادل بيطلع من الاوضه على الفطار عدل وهو لسه بيحلم يعني وهو نايم مش مركز خالص....بنقعد احنا التلاته على الفطار نفطر بعدين اركب مع عادل في العربيه بتاعتو يوصلني المدرسه ويروح هو الكليه وماما تتحرك بعربيتها لشغلها اما مروه ف بتستنى لما صحباتها يعدو عليها وياخدوها معاهم المدرسه الثانويه المشتركه بتاعتها...بعد لما اخلص المدرسه بأستنا ماما عشان نروح لان عادل متعود يخرج مع صحابه وياكل برا كل يوم بعد الكليه وميرجعش غير المغرب او بالليل ونادر لما يروح بدري ...نروح نتغدا انا وماما وبعدين ادخل اذاكر او اتفرج على الTV او العب على كومبيوتر عادل وطبعا عادل بيتعصب عليا عشان كدا😂 ...مروه بتيجي تغرف لنفسها وتاكل بعدين يا تذاكر يا تخرج مع صحباتها يروحو الدروس او يتفسحو مع بعض وماما نادر لما تخرج من البيت لغير الشغل
أما الروتين الصيفي بتاعنا غير بيكون كالآتي
بعد الامتحانات وظهور نتيجه كل واحد فينا بنخرج مع بعض شهر في العين السخنه في شاليه كان بابا مشتريه لينا كان عباره عن دورين الدور الارضي اربعة اوض تلاته للنوم والرابعه فيها كراسي للضيافه غير حمام رئيسي ومطبخ وصاله كبيره....الدور التاني نفس نظام الدور الاول بس مش بنطلعه وبنكتفي بالدور الاول وتكون كل ايامنا من البحر للمحلات للسهر لحد آخر الشهر بعدين نرجع عشان شغل ماما ونقضي بقيت الصيف مع الصحبه والفسح انا واخواتي لحد لما تبدا الدراسه تاني... ودا الروتين السنوي بتاعنا
#ودلوقتي ننتقل للقصه#
طبعا انا كبنت عايشه في مجتمع متحرر نسبيا فاكيد اتعرضت لمواقف زي اني اشوف مقاطع بوس او سكس مع صحباتي او اشوف حبيب صحبتي وهو بيبوسها لما تقولي اراقبلها الجو واحنا في المدرسه او اسمع كلام خارج من شباب او اتعرض للمعاكسات لان جسمي من صغري وهو فاير وظاهر وكمان ممكن اتعرض اني اشوف جسم اخويا عادل او اشوف بتاعو صدفه وهو في الحمام او وهو في اوضتو لما ادخل من غير ما استاذن وانا اصلا متعوده على كدا اصلا اني اخش عليه او علي ماما ومروه علطول من غير ازن مسبق...ف مع كل الظروف دي طبيعي اعرف السكس بكل تفاصيله سيان من صحباتي او من الانترنت وطبعا عرفت البوس والزب والكس والنيك والمص والكلام دا كله وبيبقا نفسي اجرب احساس البوس مع حبيب زي معظم صحباتي
وفعلا الامنيه اتحققت وياريتها ما اتحققت
وكان بدايه الامر يو اربعاء في المدرسه
كان ليا صحبتي وسام (١٥ سنه ١٦٠ سانتي بشره قمحيه بس جميله جسمها مكانش تضاريسو ظاهره اوي بس كان حلو لدرجه مقبوله شعرها اشقر وعيونها خضراء )
المهم صحبتي دي كان ليها شاب اسمو سعيد (١٦سنه ١٧٥ سانتي بشره قمحي شعر طويل شويه وجسم حلو كان صاقط سنه فكان معنا في الاعدادي )صحبتي وسام جات اليوم دا وقالت...
وسام/بقولك اي يا مريم سعيد كلمني وقال بدو يشوفني النهارده
انا/وانا دخلي ايه بالموضوع
وسام/يعني لو تكرمتي احنا هنقضي الحصه الي بعد الفسحه في المعمل وانا كلمت البنات يدارو علينا وكاننا موجودين انا وانتي هنطلع الفصل انتي تقفي بره شويه وانا وهو نقعد مع بعض شويه اي رايك
انا/يخربيتك انتي ايه مرتبا الدنيا خالص
وسام/كلو عشان حبيبي سهيد متتصوريش يا مريم انا بحبو قد ايه المهم قلتي ايه
انا/امممممم ماشي موافقه بس ياريت منطولش
وسام/لا لا نطول ايه دي كلها يعني وقت الحصه بس تلت ساع
انا/ ماشي
بعد الفسحه طلعت انا ووسام الفصل وبقيت الشباب والبنات راحو المعمل استنينا دقيقه وكان سعيد جيه علينا ودار الحوار كالتالي...
سعيد/مسا مسا
انا/مساء النور
وسام/اتاخرت ليه يا حبيبي
سعيد/اصل الاستاذ الرخم طول لحد ما اقنعته اني اخرج
وسام/ok ولا يهمك يلا بينا
سعيد ووسام دخلو الفصل وانا فضلت شويه واقفه برا بعدين الفضول قتلني قولت ابص من خرم الباب عليهم انا كنت شايفاهم لانهم مديني الجنب الشمال يعني هما قدامي على طول بسيت لقيت سعيد زانق وسام على التخته او الدكه على حسب ما بتتسما مخليها قاعده وهو واقف قدامها بيقفش في بزازها ومقطعين بعض بوس ووسام حاطه ايدها على زب سعيد من بره والإيد التانيه على إيد سعيد على صدرها انا لما شوفت المنظر حسيت بأحساس خضه واثاره في نفس الوقت وإيدي راحت على صدري لوحدها وفضلت افرك حلمة صدري وكاتمه اهاتي بالعافيه.....وسام وسعيد فضلو على الحال دا فتره بعدين اتفاجات بسعيد ساب وسام وخلع البنطلون والبوكسر وزبو طلع قدامو كان كبير طولو حوالي ١٥ سانتي وتخين وعروقو نافره وسام مجرد ما شافت زبو نزلت عليه مص زي المجنونه انا بعدت عن الباب من المفاجأه وفضلت اتعجب نفسي(معقوله وسام تعمل كدا دا لو حد شافنا هيبقا انا كدا مشتركه معاهم في الجريمه)رغم الخضه وتانيب الضمير اني بساعد وسام صحبتي على كدا لقيت نفسي ببص تاني واركز مع زب سعيد و احساس الاثاره ورغبتي في اني اجرب خلاني انسى نفسي بصيت لقيت وسام لسه بتمصله بعد حوالي خمس دقائق بطلت مص ووقفت ونزلت البنطلون والأندر وميلت بحيث بطنها على التخته وطيزها لسعد وزبو الي رشق في طيز وسام بسهوله انا فضلت اتفرج وانا بقول في نفسي (يا سنه سوده كمان مفتوحه من طيزها """يكون فعونك يا وسام دا شكلو بيوجع اوي)سعيد فضل يديها في طيزها وهي كاتمه اهاتها لحد بعد عشر دقائق لقيت سعيد اتشنج وكلبش في طيز وسام بعدين طلع زبه وشفت لبنه بينقط من خرمها بعدين بدأو يلبسو هدومهم وانا بعدت عن الباب ولما طلعو سعيد قالي
سعيد/لامؤخذه يا مرمر طولنا عليكي
انا وانا عرقانه والتوتر ظاهر عليا/لا ولا يهمكو الصحاب لبعضيها
وسام/طب يلا عشان زمان الحصه خلصت
سعيد/ماشي يا مزه اشوفك بكره...سلام
كملت اليوم وصوره وسام وسعيد وهو بينيكها مش مفارقه خيالي ولما ماما جات تاخدني وروحت كان طول الوقت سرحانه وسعات كنت باتخيل نفسي مكان وسام ...وصلت البيت واكلنا انا وماما بعدين دخلت اوضتي وماما دخلت تريح وانا قلعت البنطلون وفضلت اتخيل الموقف بالكامل وافرك في كسي زي ما كنت بشوف في السكس وزي ما وسام حكتلي بعدين نمت من التعب
صحيت على حوالي الساعه خمسه على صوت ماما بتنده عليا
ماما/اصحي يا مريم وسام صحبتك بره بتقول نسيتي معاها حاجه
انا نطيت من السرير/ايه وسام..طب طب انا جايه حاله لسه بدي اقوم واشيل البطنبه لقيت نفسي نكت من غير بنطلون وكمان وسام دخلت عليا الاوضه وسدت الباب وراها انا غطيت نفسي من غير متاخد بالها وقعدت ورحبت بيها ودار الحوار كالآتي
انا/أهلا يا وسام اتفضلي
وسام/تسلمي انا كنت عايزه اسالك على حاجه
انا/خير قولي
وسام/انتي شفتيني انا وسعيد لما كنا في الفصل جوه
انا/مين لا لا انا مبصتش ولا شفت حاجه
وسام/مريم متكدبيش عليا انا خدت بالي وانا جوه وكمان كان باين عليكي التوتر لما طلعنا
انا/بصراحه الفضول هو الي خلاني اعمل كده بس و''''''''مهقول لحد انا اصلن مش عايزه وجع دماغ وكمان مش عاوزه اخسرك
وسام/ولا انا كمان بعدين لازم تراعيني كل وحده بدها ترتاح وسعيد اصلا وعدني انو يتجوزني بعد الدراسه تقريبا انتي عارفه
انا/ايوه انتي قلتيلي قبل كده بس عايزه اسال سؤال يعني
وسام/قولي
انا/هو انتي بتستحملي ازاي دا كان كبير أوي
وسام/هو ايه الي كبير
انا اتكسفت وسكت
وسام/اااااااه قصدك زبو دا كان الأول كبير وكان بيوجع بس مع الوقت اتعودت
انا/ليه هو انتو مع بعض من امتا
وسام/بقالنا شهرين
انا/ولحقتي تتعودي
وسام/ايوه دا خرمي بقي ياخد اتنين سوا تحبي تشوفي
انا متفاجئه/اشوف ايه
وسام قامت وبدات تخلع البنطلون/لحظه هوريكي
انا/لا لا هتفضحينا
وسام/يابت متخافيش مروه قابلتني وانا طلعه كانت مع صحباتها وامك قاعده في اوضتها والباب مقفول اهو
وفي خلال لحظات خلعت البنطلون الجنز والاستريتش والاندر وبقت عريانه من تحت بعدين جات ميلت قدامي وشاورت على خرمها
وسام/جربي كدا
انا/اجرب ابه
وسام/حطي صباعك جوايا
انا/لا لا لا انتي مجنونه لا
وسام/يابت اخلصي متخافيش
رفعت ايدي وبدات ادخل صاباعي لقيت طيزها بلعته قالتلي ادخل التاني دخلته وخش جوا بسهوله برضو بعدين دخلت التالت وشاورتلي ادخلهم واطلعهم كاني بنيكها
وسام/نيكيني بصوابعك
انا/ايه لا لا بطلي جنان
وسام/ارجوكي يا مريم انا تعبانه اوي
انا/بس مش في بيتنا يا وسام
وسام/يعني هو دا عزرك اننا في بيتكو
انا عايزه ابطل وكمان مش عايزاها تزعل فرديت بتسرع/ايوه اي مكان تاني ok
وسام/خلاص اطلع معايا يلا
انا /على فين
وسام وهي بتلبس البنطلون/انتي مالك اطلعي معايا وبس وانا هريحك(طلعت وقفلت الباب)
انا غيرت هدومي وطلعت لقيت ماما بتنده عليا
انا/نعم يا ماما
ماما/مشوار ايه الي رايحينو انتي ووسام
انا/مشوار ايه
وسام/بقول ليها ماما تعبانه وشقة اخويا امجد بدي اروقها لان التراب ملاها وطالبه مساعدتها وهي مطنشاني ينفع كدا يا طنط
ماما/لا يا مريم روحي مع صحبتك ساعديها
انا/حاضر هروح يلا يا وسام
وسام/يلا بينا
ماما/مع السلامه ويبقا سلميلي على ماما يا وسام
وسام/يوصل يا طنط
انا بيني وبين وسام/هو المشوار دا بجد
وسام/لا طبعا
طلعنا من البيت وركبنا تاكس وصلنا لشقة اخو وسام كانت في الدور التالت
انا/دا مش بيتكو يا بت
وسام/دي شقة اخويا الي هيتجوز فيها
انا/وهو فين دلوقتي
وسام/ في الأمارات بيكون نفسه
انا/طيب وانتي بتيجي شقتو دي ليه
وسام/كنت الاول لما تكون عاوزه تنضيف لكن مع الوقت عملتها مكان نتقابل فيه انا وسعيد بعد المدرسه
انا/يالهوي انتو كمان بتيجو هنا
وسام/ايوه بنتقابل في المدرسه على حسب الظروف لكن هنا بنيجي كل يوم
انا/طيب مجاش معاكي النهارده ليه
وسام/ابوه تعب وهو دلوقتي معاه في المستشفى
دخلت الشقه انا ووسام والشقه كانت نضيفه ومش محتاجه حاجه ووسام اخدتني علطول لأوضة النوم وهناك شورتلي اخلع هدومي
وسام/اقلعي
انا/نعم اقلع ايه
وسام/يابنتي اقلعي خايفه مني ليه انتي كان شرطك بيد اهلك انا نفذتو يلا بقا
انا بدات اقلع هدومي وهي كمان بعدين سألتني
وسام/هو انتي لما شفتينا كنتي حاسه بأيه
انا/عادي ولا حاجه
وسام انتي كدابه مريم عشان خطري سيبي نفسك ليا وهتطلعي من هنا مبسوطه
انا/ok كنت حاسه احساس حلو
وسام/يعني كان نفسك يتعمل فيكي زيي
انا/ياستي بس اطلع حتى ببوسه هههه
وسام/بس كدا
وسام قربت مني وبدات تبوسني وتفرك حلمات صدري وانا في الاول مكانش فارق بس مع الوقت اتجاوبت معاها وبدات احس باثاره واسيح في ايدها
بعد شويه ذقتني على السرير ونامت فوقي وبدات تبوس فيا وتمشي ايد على جنبي والإيد التانيه على صدري وانا مسلمه خالص ....فضلنا عشر دقائق كدا بعدين لقيت وسام نزلت عني وقربت وشها من كسي وبدات تفرك زنبوري بإيديها وتلحس بلسانها وانا غمضت عنيا وبقيت في عالم تاني بعدين حسيت بصباعها على خرم طيزي بيحاول يدخل انا في الاول رفضت بس مع لحس وسام لقيت نفسي سلمت وصباعها دخل كلو وبدات تنيك فيا بصباعها وانا سخنت وآهاتي ملت الشقه بعدين سابتني وقالت دقيقه وراجعه وشويه وجات ومعاها علبة كريم وخياره تقريبا في حجم زب سعيد
انا/انتي هتعملي ايه
وسام/سيبي نفسك وانا هظبطك
انا/ماشي لما نشوف اخرتها
وسام خلتني اعمل وضع الدوج وخدت شوية كريم على خرمي وشويه عل صوابعها ودخلت صباع وقعدت تنيكني بيه شويه وبدات تدخل التاني طبعا كان في الم وكنت بقول ليها كفايه وتبطل بس مع الوقت الالم خف ودخلت التالت وطيزي بقيت تاخد تلت صوابع وهي مرتاحه بعدين جابت الخياره وحطت عليها كريم وبدات تدخلها في طيزي الخياره كانت كبيره وطيزي وجعتني بس وسام كانت محترفه حطت ايديها على كسي وبدات تفرك في زمبوري عشان اسيح وانسا الوجع وبعد حوالي نص ساعه من المحاولات طيزي خدت الخياره كلها وبقيت احس بالاثاره من نيك وسام ليا فضلنا ساعه على الوضع ده ساعه تقريبا بعدين ظبطنا اوضة النوم ولبسنا ونزلنا......ومن يومها ووسام كل يوم في المدرسه نروح الحمامات ومعانا خياره او اي حاجه في شكل الزب وتقعد تنيكني بيها وكل ما سعيد يجي ينيكها انا الي اطلع معاهم واتفرج عليهم ودايما اتمنا اني اكون مكانها وفصلت على الحال دا لمدة شهرين لحد ما طيزي بقيت تاخد الخياره وهي مرتاحه ولا في الم ولا في حاجه خالص....لما جيت في يوم ووسام قلبت الطربيزه وحصل الي كن اتمناه بس متوقعتش انو يحصل
جيت في يوم رحنا انا ووسام شقة اخوها ودخلنا على اوضة النوم وخلعنا كالعاده والقعده مش خليت من البوس والاحضان والتقفيش واللحس والبعبصه ووصلنا اني اخد وضع الدوج ووسام تجيب خيارة عشان تنيكني بيها ووصلت لقمة الهيجان وبعد حوالي عشر دقايق من نيك وسام بالخياره وسام طلعت الخياره وبعدين في حاجه تانيه دخلت {{كانت دافيه وكبيره وبراس/\هي ايه يا حلوين؟؟!!مظبوط زب حقيقي جوايا}}في الاول محستش بالفرق بعدين بصيت لقيت سعيد راكبني وزبو جوايا
انا/يانهار اسود سعيد!!ابعد عني يا حيوان يا سافل
سعيد مسكني وقيد حركتي وبقيت تحت رحمته/انا حيوان وسافل وانتي الملاك الابيض النضيف
انا/ابعد عني انت عايز مني ايه
سعيد/انا نفسي فيكي من زمان بس انتي ولا هنا واخيرا قدرت اوصلك عن طريق صحبتك يا لبوه
انا/كدا يا وسام وانا كنت فكراكي صحبتي
وسام/مانتي كان نفسك في سعيد من زمان وانا حققتلك رغبتك ايه الي حصل بس
انا/و""""لو حد عرف من اهلي هيخرب بينكو
سعيد/روحي قوليلهم وقولي انك طلبتي من صحبتك انها تفتحك وقولي كمان انك كنتي بتتفرجي عليا وانا بنيكها وقولي انك بتيجي هنا مخصوص عشان تاخدي في طيزك يا شرموطه
انا سكت وفضلت اعيط وسعيد راكبني لكن مع الوقت بدات استمتع واهات الاثاره طلعت مني وبعد نص ساعة نيك سعيد اتشنج وحسيت بحاجه دافيه طلعت من زبو جوايا وكان احساس ممتع بجد بعد ما سعيد قام من عليا انا قمت لبست هدومي ونزلت من غير ولا كلمه وروحت بس احساس المنى بتاع سعيد جوايا وبين فلقات طيزي كان عاجبني جدا وصلت البيت كان على الساعة ٤ العصر لقيت ماما ومروه قاعدين على الTV انا كنت مفهماهم اني خارجه مع وسام ....سلمت ودخلت اوضتي وقررت انام من غير م اغسل نفسي ونمت على بطني لما صحيت الساعه 8,30 بالليل عل صوت ماما بتنده عشان العشى ...طلعت وقعدت مع ماما ومروه واكلت ومبينتش حاجه ليهم عشان اسلم من السؤال بعدين بدات انا الكلام مع ماما
انا/ممكن يا ماما اروح اقعد عند خالتي صفاء شويه
ماما/طيب والمدرسه
انا/يعني مجاتش من اسبوع بعدين احنا بنشطب في المنهج يعني مفضلش حاجه مش هيضر عير ان البت ناديه وحشتني جدا وعايزه اشوفها
ماما خلاص ماش بس ممكن مروه تروح معاكي عشان متبقيش وحدك
مروه/لا انا ورايا مذاكره بالكوم وعايزه اخلص من السنه دي على خير
ماما/خلاص بكره اجازة عيد العمال اسلا نروح انا وانتي وبعدين ارجع وانتي تقضي الاسبوع ويوم الجمعه اجيلك
انا/تسلميلي يا ست الكل
بعد العشا دخلت الاوضه وطلعت شنطة هدوم ورتبت كام غيار عشان اقضي الاسبوع هناك وكمان معاهم مايوهين عشان البحر وكدا ونمت وتاني يوم صحينا بدري انا وماما وطلعنا بالعربيه على اسكندريه
ماخوظه(خالتي صفاء٥٢ سنه اخت ماما الكبيره ساكنه في اسكندريه وجوزها متوفي من اكتر من ٣٠ سنه عندها بنتها ناديه ١٠ سنين ودول ملهمش اي دور في القصه مفيش غير الاسبوع دا وبس)
اول ما وصلنا خالتي رحبت بينا ودخلنا وعلى المغرب ماما طلعت وسابتني على اساس تجي يوم الجمعه تاخدني وباختصار انا طلعت الطلعة دي عشان ابعد شويه عن سعيد ووسام واريح دماغي شويه وقضيت الاسبوع وطبعا نزلت البحر واستجميت لحد ما جيه يوم الجمعه وماما جات اخدتني ووصلنا القاهره على العصر وانا دخلت الاوضه اريح وصحيت بعد ساعتين نوم صحيت وخرجت قعدت مع العيله واتعشينا سوا لان عادل جيه بدري اليوم دا وسهرت شويه بعدين نمت وانا بفكر لما اقابل وسام او سعيد هعمل ايه لحد ما رحت في النوم..................
صحيت تاني يوم زي عادتي وفطرت وطلعت انا وعادل على المدرسه ونزلت وهو راح كليته وانا دخلت المدرسه وطلعنا الفصول و خلصنا اليوم ومشوفتش لا وسام ولا سعيد فسألت عليهم البنات وقالولي انهم اتمسكو وهما مع بعض في الحمامات واتفصلو من المدرسه واهاليهم عرفو وكانت فضيحة كبيره .....انا في نفسي اتبسط عشان خلصت منهم بس زعلت على وسام لان اكيد سعيد هو الي دحك عليها وخلاها تتكشفله المهم روحت البيت واكلنا انا وماما بعدين ماما قالت انها طالعه تزور وحده صحبتها وهترجع بالليل وكدا البيت فضي عليا ماما خرجت ومروه في المدرسه وبعدها هتروح الدرس مع صحباتها وعادل في الكليه او مع صحابو ....انا قعدت افتكر يوم ما سعيد ناكني وبصراحه هجت وطيزي ابتدت تاكلني وكنت عايزه اريح نفسي فخلعت البنطلون وفضلت بتيشيرت ابيض كات وقعدت على سريري وفضلت انيك نفسي بصوابعي بس مكانش مكفي فقررت اروح وافتح سكس على كومبيوتر عادل
دخلت وفتحت الباسورد ....كان عادل منزل افلام وفديوهات سكس كتير على الكومبيوتر فتحت واحد منهم كان شاب ابيض وجسمه عريض ومعاه بنت تقريبا في نفس جسمي وكان زبو طويل وتخين والبنت كانت بتصوت من كتر الوجع ....انا وجهت الشاشه للسرير وقعدت عليه وبدات ادخل صباعين في خرمي وانا بشوف الفديو بعد حوالي عشر دقائق لقيت الباب بيتفتح وكان عادل داخل عليا وانا مش لابسه غير تيشيرت كت والباقي عريان........
اول ما دخل شافني وصوابع ايدي في طيزي والسكس شغال
عادل والذهول كان باين على وشو/ينهار اسود انتي بتعملي ايه
انا من الخضه مقدرتش اتكلم وحاولت انزل من على السرير ووقفت على رجليه بس من هول المفاجأة وقعت من طولي واغما عليا مفقتش غير وانا في حضن عادل عريانه من تحت وانا على دراعه وهو كان بيفوقني بعلبة بارفان معاه
انا اول ما جمعت الموقف انهرت في العياط وعادل بيحاول يهديني
عادل/اهدي يا مريم مش كده
انا بعيط/و""""اخر مره متقولش لحد ارجوك متقولش لماما
عادل/متخافيش محدش هيعرف اهدي انتي بس
وقرب باسني في خدي عشان يطمني بعدين رجع باسني تاني وتالت وانا كنت لسه بعيط لحد ما فاجاني ببوسه على شفايفي وضعنا انا وهو في عالم تاني
الجنس ما بين الاخوات ليه وضع مختلف المشاعر والأحاسيس والتفاهم مابينهم بيكون ليه احساس رهيب
عادل وهو بيبوسني مد ايده وبدا يقفش في صدري ويفرك حلماتي وانا نسيت نفسي وغبت في عالم تاني
انا بصوت متقطع/ع..عاد..ل...بلا..ش...
عادك/ريحي انتي بس واهدي ومتخافيش
عادل فضل يبوسني ويفرك حلماتي وانا كنت مثاره جدا وغايبه عن الدنيا بعد حوالي عشر دقائق عادل قام وشالني وحطني على السرير ونام فوقي وهو بيبوسني وايد على صدري والإيد التانيه حطها على كسى وفضل يدعك فيه وانا اهاتي كانت بدات تطلع ونفسي علي وجسمي سخن....بهد شويه عادل نزل عني وفضل يبوس في صدري وبطني لحد كسى وبدا يلحس فيه ويبعبصني بإده في طيزي وانا كنت مثاره واهاتي زادت وملت المكان بعد شويه من الوضع دا عادل قام من على كسي وقلبني على بطني وخلاني اخد وضع الدوج وطلع زبه الي كان تقريبا في حجم زب سعيد... عادل حط زبه على خرمي وبدا يحكه في طيزي شويه بعدين بدا يدخله ....في الاول وجعني لكن بمجرد ما دخل جوايا طيزي استقبلته بترحيب وعادل فضل ينيكني على الوضع دا حوالي نص ساعة بعد كدا اتعدل ونام على ضهره وخلاني اقعد على زبه بحيث وشي يكون نحيته وفضل ينيكني ويفرك حلماتي ويبوسني لحد ما اتشنج وجابهم في طيزي بعدين نمنا انا وهو في حضن بعض واحنا عريانين لمدة ساعه.......صحيت انا الاول وسبته ودخلت الحمام اخدت شاور بعدين دخلت الاوضه لبست هدومي وفردت جسمي على السرير ودار بيني وبين نفسي ك الاتي(انا ايه الي نيلته دا ،طيب دا اخويا والي حصل دا مش ينفع ،وهو يعني الي حصل بيني وبين وسام وسعيد دا هو الي ينفع،طيب هو هيكون رد فعلو ايه من ناحيتي وتصرفه هيكون ايه بعدين،بس لو هو تقبل الموضوع انا كمان هاتقبله ومش همنعه على الاقل هو احسن من سعيد ومصلحتنا وحد)قطع حبل افكاري دخول عادل عليا وهو عريان
انا/ايه دا انتا صحيت
عادل/انا بس كنت بشوفك زعلانه ولا هربتي مني ولا ايه ظروفك
انا/لا مفيش ولا يهمك روح يلا البس عشان زمان مروه وماما جايين
عادل/طيب عايز اتكلم معاكي
انا/كدا طيب البس عشان ميجوش فجأه
عادل/لا هما مطولين ماما قدامها لبالليل يعني حوالي ساعتيت ومروه كلمتها دلوقتي وقالت هتيجي مع ماما
انا/طيب عايز ايه
عادل/شوفي انا مش هسال مين الي فتح طيزط او اتعصب عليكي واضربك ولا حتا هقول لحد انا بس عايز اعرف انتي دلوقتي شايفاني مين
انا/عادل اخويا الكبير
عادل/حتا بعد الي حصل دا
انا/اممم طيب انت عايز ايه دلوقتي يعني
عادل قرب مني أوي/عايز مايكنش الي حصل دا يكون مزعلك مني
انا/لا مش زعلانه
عادل/وعايز كمان تكون دي مش اخر مره
انا/ماشي
عادل وهو متفاجئ/انتي بتتكلمي جد
انا/ايوه
عادل/بجد انتي احسن اخت شفتها
وحضني وهو مبصوت وفضل يبوسني وانا مسلماله بعدين لقيت ايده سرحت على كسي وبدا يفرك حلماتي وانا مسلمه ....المهم باختصار عملنا واحد تاني على السرير بتاعي ودخلنا الحمام واخدنا شاور سوا بعدين طلعنا وفضلنا نلعب بلايستيشن لحد ما ماما جات هي ومروه واتعشينا ونمنا ومن هنا بدات قصتي مع وفي الايام الي جات بعد كده اتعود عادل انو ينيكني وانا نايمه في الاوضه ومروه نايمه جمبنا على السرير بس طبعا لما تاخد المنوم او يجيني في الحمام او يجي ياخدني من المدرسه بدري ونروح مكان هو عارفو ....وجيت في يوم روحت من اامدرسه في تاكس لان ماما اتاخرت في الشغل غير اني طلعت بدري من المدرسه شويه ولما وصلت دخلت البيت وسمعت صوت اهات طالعه من اوضة عادل....اتسحبت بشويش ولقيت الباب موارب بصيت لقيت مروه واخده وضع الدوج وعادل شغال فيها نيك...انا اول ما شفت كدا اتفاجئت بس فكرت وقررت ادخل واشارك...روحت خلعت كل هدومي واتسحبت لجوه من غير ما يحسو ووقفت جمبهم....عادل لما شافني في الاول اتفاجئ بس لما بصلي عرف الي في دماغي ...اما مروه فلما شافتني اتخضت واتعدلت وهي مستغربه
انا/بطلتو ليه قصص سكس محارم
مروه باستغراب/انتي بتعملي ايه وداخله كدا ليه
عادل/مريم هتشارك معانا يا مروه عشان القعده تكمل
مروه/هو انتا كمان....انتا وهي
انا/ايوه انا وهو يعني بلاش اخد من الحب جانب
مروه ابتسمت وكانها تقبلت الموضوع/لا ازاي دانتي تشرفي وقربت مني وبدات تبوسني وتفرك حلماتي وانا من الحركه هجت وبقيت على اخري وعادل وقف يتفرج ويفرك زبه وبعد شوية مداعبات من مروه ليا من بوس واحضان وتقفيش مروه عدلتني وخلتني افلقس على السرير وهي نزلت تلحس كسي من ورا وانا كنت في عالم تاني ....عادل قرب مني ووجه زبو لوشي ...انا فهمتو بس دي كانت اول مره امص زبه فمسكته بإدي وبدات الحس راسو و بعدين حطيتو في بقي وبقيت امصو وبكدا مروه بتلكس كسي وتبعبصني في طيزي وانا بمس زب اخويا عادل والوضع كان مثير جدا....وبعد كدا عادل طلع زبو من بقي وشاور لمروه تبعد عني بعدين جيه من ورايا ودخل زبو في طيزي وبدا معركة النيك معايه ومروه جات وبقت تبوس فيا وتفرك حلماتي وانا غايبه عن الدنيا واستمرينه على الحال دا نص ساعة بعدين عادل جاب لبنه جوا طيزي وانا حسيت بيه كان سخن جدا وكتيير من الاثاره...قمنا اخدنا شور مع بعض وعملنا واح تاني في الحمام وخرجنا ولبسنا وخلص يومنا كدا وكدا بقيت انا ومروه وعادل وعلاقتنا شغاله بلا انقطاع حتا بعد ما مروه اتجوزت بقيت كل ما تيجي عندنا نعمل واحد وعادل ينيكها من كسها ولما بتكون مع جوزها عادل بيهريني نيك من طيزي لحد ما يهد حيلي ....وبالنسبه لوسام وسعيد فمن اخر مره مشفتهمش ولا حتى صدفه


سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ

سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ


تحميل افلام سكس بنات فى سن المراهقه تتناك فى المطبخ من اخوها نيك محارم


سكس اخوات هايجه - بنت تتناك من اخوها بكل الاوضاع الصعب - افلام سكس بنات صغيره فى سن 18



اخ ينيك اخته




سكس اخوات , سكس اخ واخته , افلام سكس محارم , سكس فى المطبخ , ولد ينيك اخته فى المطبخ


سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ


سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ

سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ سكس محارم اخ ينيك اخته فى المطبخ

سكس عربى - شرموطه مصرية بترقص وتتناك فى الحمام

افلام سكس عربى


سكس عربى - شرموطه مصرية بترقص وتتناك فى الحمام فديو سكس مصرى فى الحمام افلام سكس مصري ساخن فى الحمام افلام سكس عربى رقص ونيك فى الحمام سكس عربى - شرموطه مصرية بترقص وتتناك فى الحمام فديو سكس مصرى فى الحمام افلام سكس مصري ساخن فى الحمام افلام سكس عربى رقص ونيك فى الحمام سكس عربى امهات نيك امMovies Nick - Girls Hot - sexy - sex





سكس عربى - شرموطه مصرية بترقص وتتناك فى الحمام


ورقص فى الحمام - نيك شرموطة فى الحمام


Sex Arab - Egyptian bitch, dancing and Taatnak in the bathroom Egyptian Video Sex in the bathroom Sex Videos Egyptian hot in the bathroom Sex Videos Arab dance and Nick in the bathroom Sex Arab mothers Nick M


Save

صور سكس بزاز بنات فى سن المراهقة

صور سكس بزاز بنات فى سن المراهقة



 بزاز بنات فى سن المراهقة


صور سكس بزاز بنات فى سن المراهقة صور بزاز بنات فى سن المراهقة صور سكس صدور بنات فى سن المراهقة بزاز بنات عارية فى سن المراهقة صور سكس بزاز كبيرة صور بزاز بنات فى سن المراهقة مولع نار صور بزاز مثيرة فى سن المراهقة اجمل بزاز بنات ساخنة فى سن المراهقة


 

يتم التشغيل بواسطة .

 
Support : © 2014 نيكو سكس .
افلام كوميدية-افلام دراما-افلام رومانسية-افلام اكشن-مشاهدة افلام اجنبي-افلام كارتون-افلام وثائقية-افلام اون لاين-افلام ممنوعة-افلام قديمة-افلام هندي-مشاهدة مسرحيات-افلام مغربية-افلام تونسية-مشاهدة افلام عربي كورة لاين نقل مباشر بث مباشر لجميع الدوريات العالمية الدوري الاسباني الدوري الايطالي الدوري الانجليزي الدوري السعودي دوري ابطال اوروبا دوري ابطال اسيا/ حقوق النشر محفوظة iv>


صور سكسي متحريك حملهاجمل بنات مربربات سكس متحركسكس مع الامهاتسكس امه ترضع زب ابنهانيك طيز جميل صور متحركهصور-متحركة سيكس محجبةصور سكسي متحريك حملهصوراطيزسكس جديدنيك صور متحركهسكس صورمتحركx سكس رجالصور محارم في اليمنسكس ناس.نيك رومانسيسكس مع حيوانصور سكس عنيفصورسكس متحركةصور سكسصورسكس.منوأصور نيك متحركطيز كس نيك متحركنيك جلسصور كس كبيرصور نيكنيك متحركةتنزيل صور سكس متحرك 2021سكس ناك متحركصورمتحركه.سكس.مثيرهنىك حىونا ت مع بناتصور سكس نيكو محارم مثيرهسكس اجنبي صورمتحركهسكس خليجيعکس های خیلی بدزن مردکوس برهنه لب به لبنيك gifصور نيك طيزصور مص بزاز امهاتsex maya/%D8%B4%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%B7%D8%A9-%D9%85%D9%86%D9%82%D8%A8%D8%A9-%D8%AA%D8%AA%D9%86%D8%A7%D9%83-%D9%85%D9%86-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%B2%D8%A8-%D8%B3%D9%83%D8%B3/صورسكس نسوان متحركةسكس روعه جدنسكس جميل نيك مافي منوصور سكس متحركصورة سكس متحركةنيك بزاز محجباتافلام سيكو سيكو نيكنيك من كلب لبنتسكس صور متحركةسكس.اخ.ينيك.اخته.متحركصورسكس كلب وبنت متحركصورسكس مايا متحركافلام نيك لواط لا اجمل ورعان في اليمنسكس صور متحركهصور سكس امهات سمينيةسكس شامياتسكس اجنبي ضخم متحركةصور نيك طيز عنيف متحركهسكس عنيفافلام سيكس صور متحركهسكس مع الامهاتصور سكس متحرك نار白樺合板、Caneصور سكسي و نيكسكس ياباني نيك وطيرنيك gifصورسکس اجانب متحرک 2021اكبر طيز نيك متحركةنيك صورسكس صور مؤخرات سمينه عربىافلام سيكو سيكو نيكصورسكس من مصر نارعاريةمحارم متحرکصورسكس متحركهصور سكس متحركسكس متحرك نيك متحرك 2021arabyneek.comسكس سكس متحرك بكل الاوضاع متحرك جديدفل اسود ينيك بنته بيضامثل حليب. صبت منزلصور نأكاجمل طيز صور متحركةنسوان مصري سكسنيك طيز بنت خالي الكبير المتزوج في بيت زوجهاﻣﺘﺤﺮﻛﺔ ﺻﻮﺭ ﻧﻴﻚ نسواننيك وراءمتحركهصور نيك ساخن محارام وجماعي أم وبنتها يتنك بشهوه ويصرخين من شدة انشوه مع شاب هيجصور.سكس.ولدصور سكس الدكتور وحواملصور سكس نيكو محارم مثيرهxnxx صور متحركه HDسكس نيك جامدسكس عراب نيك مع التحميلاروع صور سكس بنات عربيات منقباتسكس منزلي متحركنيك الشحاتهاجمل مقاطع سكس بنات مرمر 14صور سكس متحركتن فروشی وروسپیگریصور نيك طياز بنات